Walka z porzuconymi koszykami - tworzenie listy remarketingowej

Walka z porzuconymi koszykami – tworzenie listy remarketingowej

Jednym z większych problemów sklepów internetowych są porzucone koszyki. Nic nie frustruje tak, jak wycofanie się klienta na ostatnim etapie lejka sprzedażowego. W końcu trafił na stronę, znalazł interesujący go produkt, dodał do koszyka i… wyszedł ze strony. Co zrobić aby zwiększyć szansę na uratowanie sprzedaży, w wydawać by się mogło, sytuacji beznadziejnej? Na ratunek 

Kontynuuj →

9 najczestszych bledow Google AdWords

9 najczęstszych błędów w Google AdWords

Google AdWords to potężne narzędzie do promowania swojego biznesu w internecie. Teoretycznie jest bardzo proste w obsłudze – uruchomienie swojej pierwszej kampanii trwa ok. 5 minut. Niestety łatwość jest tylko pozorna i na reklamodawców czeka sporo pułapek. Dzisiaj omówimy 9 najczęstszych błędów w prowadzeniu kampanii AdWords. 1. Zbyt ogólne słowa kluczowe W Google AdWords istnieją 

Kontynuuj →

11 sposobów na zabezpieczenie strony opartej o CMS WordPress

11 sposobów na zabezpieczenie strony opartej o CMS WordPress

Bezpieczeństwo w sieci to temat, który stale zyskuje na popularności. To bardzo dobrze, ponieważ to zagadnienie dotyczy każdego z nas. Niestety, wciąż wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że ich strona internetowa również jest zagrożona. Dlatego, dzisiaj omówimy kilka prostych sposobów na zabezpieczenie swojej strony internetowej wykonanej w systemie WordPress. WordPress to tak 

Kontynuuj →

typy dopasowania słów kluczowych w Google AdWords

Typy dopasowań słów kluczowych w Google AdWords

Typy dopasowań słów kluczowych w systemie Google AdWords to bardzo ważny temat, który często decyduje o powodzeniu działań reklamowych. Błędne i nieumiejętne stosowanie dopasowań powoduje przepalanie budżetu i wyświetlanie reklam na niekorzystne a czasami zupełnie niezwiązane z naszym biznesem słowa kluczowe. Zanim uruchomi się pierwsze reklamy warto poznać wszystkie możliwości. DOPASOWANIE PRZYBLIŻONE Jest to domyślne 

Kontynuuj →

właściciel domeny

Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny?

Planujesz wystartować z nowym biznesem, wymyśliłeś doskonałą nazwę. Następnym krokiem jest rejestracja domeny pod nową stronę internetową i… niestety okazuje się, że jest ona już zajęta, podobnie jak wszystkie inne sensowne warianty. Podobnych sytuacji jest mnóstwo. Próbujesz skontaktować się z właścicielem ale strona jest niedostępna i nic na niej nie ma. Żadnego formularza kontaktowego czy 

Kontynuuj →

sklep internetowy

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Nie ma wątpliwości co do tego, że celem istnienia sklepu internetowego jest sprzedaż produktów. Niestety samo jego wykonanie i zapełnienie asortymentem to jedynie początek długiej drogi do sukcesu w internecie. Istnieje wiele możliwości reklamowych zwiększających sprzedaż, a ich skuteczność w dużej mierze zależy od branży, w której działamy, konkurencji na rynku, przeznaczanych budżetów na określone 

Kontynuuj →

adwords

Google AdWords – jak uruchomić pierwszą kampanię?

Z dzisiejszego wpisu dowiesz się: 1) Co to jest Google AdWords i dlaczego jest Ci potrzebne? 2) Jak założyć konto Google AdWords? 3) Jak uruchomić pierwszą kampanię? Co to jest Google AdWords i dlaczego jest Ci potrzebne? Google AdWords to system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych (reklam) w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i 

Kontynuuj →

jak dodać stronę do google

Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?

Wiele osób, które posiadają świeżo ukończoną stronę internetową zastanawia się co zrobić żeby strona w końcu zaczęła się wyświetlać w wyszukiwarce Google. Można wyróżnić 3 metody dodania strony do Google: 1. Czekaj i nic nie rób Metoda najdłuższa ale skuteczna. Roboty wyszukiwarki Google codziennie przeczesują internet w poszukiwaniu nowych informacji, wpisów itd. Co jakiś czas 

Kontynuuj →

wpiss

Jak dobrać słowa kluczowe?

CO TO SĄ SŁOWA KLUCZOWE? Słowa kluczowe (frazy kluczowe) to nic innego jak wyrażenia wpisywane w wyszukiwarkę internetową przez osobę szukającą informacji, usług lub produktów. Mogą to być wyrażenia ogólne, np. „buty” jak i bardziej szczegółowe – „piękne buty w niskiej cenie”. Rzecz jasna, najkorzystniejszym scenariuszem dla osoby oferującej swoje produkty czy usługi, jest występowanie 

Kontynuuj →